Darba apraksts

Ievietots novembrī.

Personāla lietvedis/e - biroja administrators/e

Nozare
Darba ietvaros ietilpst personāla lietvedības dokumentu sagatavošana, uzglabāšana un kontrole, darbinieku nosūtīšana uz obligātajām veselības pārbaudēm, pārbaužu termiņu uzraudzība, darbinieku apmācību organizēšana, citu ar personālu saistīto dokumentu sagatavošana un uzraudzība, biroja ikdienas darbu organizēšana, ienākošo zvanu un e-pastu administrēšana, kā arī biroja darbībai nepieciešamo materiālu, kancelejas un saimniecības preču pasūtīšana un dalība korporatīvo pasākumu organizēšanā.
Cilvēkresursi
Alga
1450 EUR (mēn/bruto)


Mēs sagaidām, ka jums ir:


  • Augstākā vai vidējā profesionālā izglītība;
  • Darba pieredze personāla lietvedībā (darba līgumu, personāla rīkojumu, iesniegumu, grozījumu un citu dokumentu sagatavošana);
  • Teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas;
  • MS Office prasmes lietotāja līmenī (Excel, Word).
Mēs piedāvājam:

  • Atalgojumu 1450 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • Darba veikšanai nepieciešamo atbalstu un resursus: viedtālruni (ieskaitot apmaksātas sarunas un datus), portatīvo datoru;
  • Elastīgu un draudzīgu darba vidi A-klases birojā;
  • Apmaksātu auto stāvvietu pie birojas ēkas;
  • Lielisku un atbalstošu kolektīvu;
  • Visas sociālās garantijas.